pühapäev, juuni 28, 2009

Jaani nädal hakkab läbi saama

Kogu maja on täis tööriistu, auto- ja motikajuppe. Minu algselt saunaks ja siis garderoobiks mõeldud ruum on maast laeni Tõnu kola täis. Nüüd aga paistab tunneli lõpus valgus. Eelmisel aastal Kehtnasse kolitud kasvuhoone vundamendile kerkib uus suur kuur.
Tõnu võttis peale jaani kuuri ehituse tõsiselt käsile ja nüüd on karkass juba püsti, vaja veel katuseplekk, laudis ja põrandatsement tellida - ja volaaaa.... Ma saan endale garderoobi või no võimaluse see rajada :) Väikese naise suured unistused.

Enne jaani Muska (minu ema) juures alustatud lammutus-ehitus hakkab kah jälle kontrolli alla saama. Kuigi Muska ise seda veel ei usu :) Eile käisin ja värvisin mõned seinad ära ja jäi täitsa kena...

Homme tuleb taas üle nädala tööle minna, kuidagi kummaline kohe. Ei saa ma aru neist, kel hakkab tööl eemal olles igav - mul on koguaeg ajast puudu...

Kommentaare ei ole: